ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ
ΘΕΜΑ: "ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ y = αx+β ΣΤΗΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ"
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΡΕΣ
Στην παρούσα ιστοσελίδα προτείνεται o σχεδιασμός δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών μέσω της χρήσης υπερμέσων.
Ειδικότερα, παρουσιάζεται δραστηριότητα για τη μελέτη της συνάρτησης y = αx + β στην Β΄ τάξη του Γυμνασίου.
Για τις ανάγκες της δραστηριότητας, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό λογισμικό στην κατηγορία των υπερμέσων, στα πλαίσια της χρήσης του υπολογιστή ως εργαλείου κατασκευής γνώσης (υποκατηγορία των νοητικών εργαλείων) και αντίστοιχα φύλλα εργασίας.
Η δραστηριότητα εφαρμόστηκε στο Γυμνάσιο του Κολλεγίου Ψυχικού, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2005 – 2006.
Συνολικά τρεις καθηγητές εφάρμοσαν τη δραστηριότητα σε πέντε τμήματα της Β΄ Γυμνασίου.
Οι διδάσκοντες της Β΄ Γυμνασίου που εφάρμοσαν τη δραστηριότητα είναι: Τσίγγρος Δημήτρης (Β1 και Β5), Τζανάκη Ελένη (Β2 και Β3) και Καραστάθης Παναγιώτης (Β4).